PiTi-Impuls

Veel mensen vragen ons vaak, wat is nou PiTi-Impuls? PiTi-Impuls is dagbesteding voor kinderen t/m jongvolwassenen die graag willen leren en zich ontwikkelen. Dit kan middels een schoolse manier, werken uit methodes of het kan op een projectmatige manier waardoor je spelenderwijs allerlei kennis en vaardigheden opdoet.

Bij PiTi denken we mee in maatwerkoplossingen. Iedere deelnemer is anders en steeds weer ontstaat er samen met de deelnemer een bijzonder en nieuw traject waar we allen van leren en waardoor andere deelnemers weer geïnspireerd raken.

Doorstromen na PiTi-Impuls kun je naar een plek in de dagbesteding bij PiTi (agrarisch/ groen, creatief en meer, ICT), bij collega’s, naar een externe opleiding, naar een stageplek of naar een (eventueel beschermde) werkplek.

Als je start met PiTi-Impuls is het allerbelangrijkste eerst dat je je prettig voelt en ontspannen. Want alleen vanuit deze basis kun je bij jezelf ontdekken wat je wilt, hoe je het wilt, wat bij je past en hoe snel jij iets wilt. Ieder zijn/ haar eigen unieke weg!