Begeleid wonen

Stichting PiTi biedt jongeren en jongvolwassenen beschermd kamer-wonen aan waarbij zij zich kunnen voorbereiden op het zelfstandig wonen met (eventueel) ambulante begeleiding.

Je hebt een eigen kamer en deelt de keuken, huiskamer, badkamer en andere gezamenlijke ruimtes.De woonbegeleiding begeleidt je met huishoudelijke klussen en budgetteren alsook je sociale contacten onderhouden. Daarnaast is er aandacht voor je individuele wensen en mogelijkheden. Het is belangrijk dat je een goede daginvulling hebt zoals school, dagbesteding of werk.

Je kunt je vinden in de visie van Stichting PiTi waarbij samengewerkt wordt vanuit duurzaamheid, voor jezelf leren zorgen, respect en gelijkwaardigheid.

Wanneer je meer zelfstandig bent en voor jezelf kunt zorgen en je wilt bij PiTi blijven wonen, dan kun je je plaatsen op de intekenlijst om in aanmerking te komen voor een appartement (groei en ontwikkeling).