Groei en ontwikkeling

Locatie Noorderdiep 99

Op deze locatie zijn we bezig met het ontwikkelen van een aantal appartementen voor volwassenen die zich kunnen vinden in de visie van Stichting PiTi en met woonbegeleiding zelfstandig willen wonen. Het streven is dat het eerste blokje appartementen wordt opgeleverd medio 2021.

Inschrijven is  mogelijk. Informatie hierover kan bij ons worden opgevraagd: zie Contact.

tuingereedschap

Locatie Zuiderdiep 74

Punt_74

Op deze locatie staat een grote boerderij met een flinke tuin. De huidige 18 + woongroep is in het woongedeelte gevestigd waarbij ieder een eigen kamer heeft en beschikking heeft over gezamenlijk gedeelde ruimtes. Ons professioneel woonbegeleidingsteam is elke dag op de locatie om de bewoners te ondersteunen en te trainen om zelfstandig te gaan wonen. Er is weer een kamer beschikbaar!

In de rest van deze boerderij is een leuke winkel gevestigd ( Anneliefs ) alsook onze eigen winkel met textielatelier waar ook door zzp’ers workshops gegeven kunnen worden. Tevens zijn er meer mogelijkheden op deze locatie. Te denken valt aan groeps-bijeenkomsten t.b.v. creativiteit, welzijn, persoonlijke ontwikkeling.

Wanneer er belangstelling is voor al deze ambities door externe partijen, kunnen deze contact opnemen middels het contactformulier of ons bellen voor een afspraak.

creatief