Groei en ontwikkeling

Locatie Noorderdiep 99

PiTi ambieert de achterliggende kapschuur te ontwikkelen samen met De Vuurvlinder, tot een educatie & ontwikkelingscentrum voor jong tot oud, ongeacht uitdagingen.

Professionals kunnen diverse ruimtes huren om hun diensten (bijvoorbeeld educatie van ambachten, welzijnssessies) aan te bieden aan doelgroepen voor intern maar ook extern.

Achter de kapschuur staat de oude veestal die we willen verbouwen tot appartementen voor begeleid wonen waarbij er geen leeftijdseisen zijn en de doelgroep gericht is op mensen met ASS en/ of aanverwante uitdagingen.

PiTi streeft naar een volledig aanbod van diverse diensten die allen met elkaar te maken hebben als het gaat om de ontwikkeling en ondersteuning van een deelnemer. Hierbij vinden wij het ook van belang dat wonen levensbestendig mag zijn en je mag blijven wonen op de plek die je als thuis ervaart.

Inschrijven is reeds mogelijk. Informatie hierover kan bij ons worden opgevraagd: zie Contact.

tuingereedschap

Er is plek voor 1 à 2 bedrijfswoningen waarvan er één bewoond zal worden door de eigenaar. Alle woningen zullen in het teken staan van duurzaamheid. Heb je belangstelling om te wonen en werken als medewerker/ pionier bij Stichting PiTi en kun je je vinden in de visie, dan kun je contact met ons opnemen: zie Contact.

Het huidige boerderijgebouw blijft wanneer deze plannen gerealiseerd zijn, functioneren als logeerplek voor de weekendgroepen en voor kantoor. Overige ruimtes zijn nog nader in te vullen.

Locatie Zuiderdiep 74

Punt_74

Op deze locatie staat ook een grote boerderij met een flinke tuin. De huidige 18 + woongroep is in het woongedeelte gevestigd.

Stichting PiTi is voornemens bij uitstroom op deze locatie , het woongedeelte te gaan inrichten als gezinshuis.

In de rest van deze boerderij is een leuke winkel gevestigd ( Anneliefs ) alsook onze eigen winkel met textielatelier waar ook door zzp’ers workshops gegeven kunnen worden. Tevens zijn er meer mogelijkheden op deze locatie. Te denken valt aan groeps-bijeenkomsten t.b.v. creativiteit, welzijn, persoonlijke ontwikkeling.

Wanneer er belangstelling is voor al deze ambities door externe partijen, kunnen deze contact opnemen middels het contactformulier of ons bellen voor een afspraak.

creatief