Links naar eigen websites

Op onze eigen Facebookpagina plaatsen we regelmatig het laatste nieuws van Stichting PiTi.

Op onze eigen Permacultuursite plaatsen we de vorderingen en allerlei wetenswaardigheden over onze eigen permacultuurtuin.

Ook op de Facebookpagina PiTi Permacultuur is daarover van alles te vinden.

Op Punt74.nl alles over de quiltwinkel, het atelier, de workshops en exposities.

Op de Facebookpagina Punt74 vindt u het allerlaatste nieuws van Punt 74.

Links met betrekking tot samenwerking

PiTi werkt samen met Paletzorg, een samenwerkingsverband van zelfstandig ondernemende zorgverleners en aanvullende organisaties in Noord Nederland waar onder psychologe Lilian Moget.

Het Kleurenpalet biedt een veilig plekje voor kinderen en jongeren die dat nodig hebben.

Samenwerkingsorganisatie Beroepsonderwijs Bedrijfsleven (SBB) erkent en begeleidt leerbedrijven waar studenten terechtkunnen voor een stage of leerbaan van goede kwaliteit. Studenten krijgen zo de beste praktijkopleiding met uitzicht op een baan, en bedrijven beschikken nu en in de toekomst over de vakmensen die ze nodig hebben.

Mieke van Maanen NLP Coaching biedt kortlopende oplossingsgerichte coachingstrajecten aan waarbij jouw doelen en jouw persoonlijke ontwikkeling centraal staat. Ik ben er ook voor je indien je klacht lastig is te specificeren of te definiëren.

Luisterrijk begeleiding en coaching biedt hulp op maat aan jongeren en volwassenen.

Speltherapie Drenthe van Margreet Zorgdrager.

Speltherapie van Sanne Bons.

Being With Horses biedt begeleiding en therapie met behulp van paarden.

Balou Basis biedt de mogelijkheid om op individuele basis met een paard bezig te zijn en daarbij iets te leren over paarden, paardrijden én over jezelf.

Praktijk Introspect biedt psychosociale therapie en begeleiding.

MEE Drenthe werkt samen met gemeenten en welzijns- en zorgorganisaties in Drenthe om er voor te zorgen dat kwetsbare burgers mee kunnen (blijven) doen in de maatschappij. Zij bieden informatie, advies en ondersteuning aan kinderen, jongeren en volwassenen met een beperking.

Autisme Hoogeveen is een Autisme Contact Groep (ACG) die op de website allerlei informatie over autisme verzamelt.

De Nederlandse Vereniging voor Autisme (NVA) is een vereniging voor mensen met autisme, hun ouders en partners én voor alle anderen die in autisme geïnteresseerd zijn.

Het Autisme Netwerk Groningen biedt adviezen aan ouders en anders betrokkenen van kinderen, jongeren en volwassenen met ASS en aanverwante uitdagingen.

Elke 2e woensdag in de maand is er een autismecontactavond in Musselkanaal, in LINT. Informatie bij Jonathan van der Steege van Welstad.

Links met betrekking tot permacultuur

Het Transition Towns-concept gaat over oplossingen en laat zien hoe je die zelf organiseert. Het doet een beroep op de eigen inzichten, wijsheid, creativiteit en ervaringen van gewone mensen. Kortom: Transition Towns zijn gebaseerd op de kracht van de lokale gemeenschap.

Permacultuur Nederland.org is de site voor alles op het gebied van perma(nent) cultuur.

Links met betrekking tot onderwijs

Stichting PiTi werkt nauw samen met De Ontdekking, sociocratische school Drenthe e.o., een sociocratische school in Nieuw-Buinen die werkt op basis van gelijkwaardigheid, eigen verantwoordelijkheid en samenwerking.